Τους παλαιότερους εργαζομένους των «Atlantica Hotels» βράβευσε η Ένωση Ξενοδόχων Ρόδου

Perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem.

  • 0
  • 27 views
© Image Copyrights Title

Τους παλαιότερους εργαζομένους των «Atlantica Hotels» της Ρόδου, τα πρόσωπα που από την πρώτη μέρα βρέθηκαν στα ξενοδοχεία του συγκεκριμένου ομίλου και στάθηκαν ως στυλοβάτες στη λειτουργία των μονάδων, βράβευσε η διοίκηση της Ένωσης Ξενοδόχων Ρόδου, σε μια τελετή γεμάτη πρόσωπα με αυτοπεποίθηση και ικανοποίηση για το έργο που επιτελούν.

«Αποτελείτε τα θεμέλια του ομίλου μας. Εσείς είστε το πρόσωπο των ξενοδοχείων Atlantica, οι εργαζόμενοι που προσφέρουν όχι απλώς υπηρεσίες φιλοξενίας, μα τη ψυχή τους την ίδια ώστε οι επισκέπτες μας πραγματικά να απολαύσουν, με ξεγνοιασιά τις ημέρες των διακοπών τους. Είμαστε ένας όμιλος ανθρωποκεντρικός κι εσείς βρίσκεστε στο επίκεντρο. Σας μεταφέρω τους χαιρετισμούς των μελών της οικογένειας του κ. Νικολαΐδη, την βαθιά τους εκτίμηση σε όλες – όλους για τη δουλειά που επιτελείτε στα ξενοδοχεία του ομίλου, καθώς μεταφέρω και τα συγχαρητήριά τους προς την Ένωση Ξενοδόχων Ρόδου για τη σπουδαία πρωτοβουλία των βραβεύσεων».

Με τα λόγια αυτά ο διευθυντής Ανθρώπινου Δυναμικού των Atlantica Hotels στη Ρόδο κ. Τσαμπίκος Μαγιόγλου, μετέφερε την αίσθηση ευγνωμοσύνης ολόκληρου του ομίλου, προς τους εργαζομένους του.

«Είναι σημαντικό να αναγνωρίζεται το έργο των ανθρώπων αυτών, όχι μόνο για τα όσα προσφέρουν στον όμιλο Atlantica, αλλά και για την προσφορά τους συνολικά στον τουρισμό της Ρόδου, διότι οι άνθρωποι αυτοί, εσείς, είστε ο λόγος που οδηγεί τους επισκέπτες μας στο να έρχονται ξανά και ξανά κοντά μας, μερικές φορές και δύο φορές στην ίδια σεζόν» τόνισε από τη δική του πλευρά ο Operation Manager του Atlantica Aegean Park κ. Πολύβιος Κατσουράκης.

Παρούσα, στη βράβευση, για την εκπροσώπηση των Atlantica Hotels ήταν και η κα. Μαρία Συμιακού, assistant Human Resources Manager του ομίλου.

Η τελετή βράβευσης έγινε το πρωί της Πέμπτης, 13 Οκτωβρίου 2022, στα γραφεία της Ένωσης Ξενοδόχων Ρόδου και βραβεύθηκαν οι ξενοδοχοϋπάλληλοι των μονάδων: Atlantica Aegean Blue, Atlantica Aegean Park, Atlantica Imperial, Atlantica Holiday Village και Atlantica Hotels συνολικά.

Αναλυτικά, τα πρόσωπα που βραβεύθηκαν είναι τα ακόλουθα:

  • Μαίη Μανέττας Ισόλδη, υπεύθυνη υποδοχής
  • Μελαχροινή Παπαπαναγιώτου, υπεύθυνη υποδοχής
  • Ειρήνη Χριστίνα Χατζηχριστοφή, assistant Sous Maitre
  • Κλοντιάνα Ζόγκου, assistant Sous Maitre
  • Φλώρα Φουτούλη, υπεύθυνη υποδοχής
  • Κατερίνα Παπαοικονόμου, καμαριέρα
  • Βαρβάρα Παπανθύμου, καμαριέρα
  • Felleze Zotta, καμαριέρα
  • Αντώνης Κουφαλάκης, F & B
  • Αντώνης Καλαμαράς, υπεύθυνος κρατήσεων
  • Παρασκευάς Κυπραίος, οδηγός
  • Γεώργιος Καυκάκης, υπεύθυνος προμηθειών
  • Ιωάννης Σπανός, λογιστής

Από την πλευρά τους, τα βραβευθέντα πρόσωπα, δεν έκρυψαν την ικανοποίησή τους για τη συνεργασία τους με τον όμιλο Atlantica. Η κάθε μία κι ο κάθε ένας ξεχωριστά είπαν ένα μεγάλο ευχαριστώ, τόσο προς τα στελέχη του ομίλου, όσο και συγκεκριμένα προς την οικογένεια Νικολαΐδη, για τη φερεγγυότητα, τη συνέπεια και το σεβασμό που βιώνουν προς το πρόσωπό τους.

«Ο σεβασμός και η συνέπεια σε ωθούν να δουλέψεις περισσότερο, να προσφέρεις και να νιώθεις το ξενοδοχείο πραγματικά σαν το δεύτερό σου σπίτι. Αυτό συμβαίνει στα ξενοδοχεία Atlantica, νιώθουμε τους συναδέλφους μας ως οικογένεια και την εταιρεία ως σπίτι μας. Ευχαριστούμε για την εμπιστοσύνη που όλα αυτά τα χρόνια επιδεικνύουν προς το πρόσωπό μας».

Όλες και όλοι εξέφρασαν κι «ένα μεγάλο ευχαριστώ και προς τη διοίκηση της Ένωσης Ξενοδόχων Ρόδου για την αναγνώριση της δουλειάς μας. Αυτή η πρωτοβουλία βράβευσής μας, όπως και βράβευσης όλων των άλλων εργαζομένων στα ξενοδοχεία του νησιού μας, αποτελεί παράδειγμα στους νεότερους ώστε να θέσουν στόχους στη δουλειά τους, αλλά και για να στραφούν στα ξενοδοχειακά επαγγέλματα».

Η επόμενη – τελευταία βράβευση ξενοδοχοϋπαλλήλων, θα γίνει την προσεχή Πέμπτη 20 Οκτωβρίου 2022, στα γραφεία της Ένωσης Ξενοδόχων Ρόδου.

 

Σύμφωνα με τα στοιχεία, κατά το εννεάμηνο του 2022 σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2019 σημειώθηκε πτώση τόσο στην πληρότητα της τάξεως του 13,9% με 61% μέση πληρότητα, όσο και στο RevPar (έσοδα ανά διαθέσιμο δωμάτιο) της τάξης του 3,4%, με το δείκτη αυτό να ανέρχεται για το εννεάμηνο του 2022 μόλις στα 52,61 ευρώ. Η αύξηση 12,2% που παρατηρήθηκε στη μέση τιμή δωματίου (ARR), δεν καλύπτει σε καμία περίπτωση την σημαντικότατη αύξηση του λειτουργικού κόστους που αντιμετωπίζουν το τελευταίο διάστημα οι ξενοδοχειακές επιχειρήσεις και που αναμένεται να αυξηθεί ακόμη περισσότερο όσο προχωράμε προς τον χειμώνα.

Επισημαίνεται ότι τα νούμερα αυτά περιλαμβάνουν και τα στοιχεία του Σεπτεμβρίου 2022, του μήνα που παραδοσιακά για την περιοχή καταγράφεται η μεγαλύτερη κίνηση.

Το 2022, μετά τις προσπάθειες και του Υπουργού Τουρισμού για την κρουαζιέρα, η Θεσσαλονίκη θα ανέβει στην κατάταξη στη 14η θέση των λιμανιών της Ελλάδας στις αφίξεις, παρά το μοναδικό πλεονέκτημα που έχει στη Μεσόγειο να είναι το λιμάνι που σε 5 λεπτά με τα πόδια βρίσκεσαι από το κρουαζιερόπλοιο στο κέντρο της πόλης, σε ένα γαστρονομικό και πολιτιστικό προορισμό. Το ανακαινισμένο αεροδρόμιο της Θεσσαλονίκης με διπλάσια πλέον δυνατότητα κάλυψης πτήσεων, έχει σύμφωνα με τα στοιχεία της Fraport μείωση αφίξεων 14% σε σχέση με το 2019, σε αντίθεση με τη δυναμική των αφίξεων στο σύνολο των αεροδρομίων της χώρας.

Ο διάδρομος για υπερατλαντικές πτήσεις είναι έτοιμος μετά από πολλά χρόνια αναμονής, η πόλη δεν έχει όμως υποδεχτεί ούτε μία υπερατλαντική πτήση και το ζητούμενο δεν είναι να φέρουν μια πτήση ο Υπουργός και ο Περιφερειάρχης με τη δυναμική τους, αλλά να μπορέσει η πόλη να κρατήσει αυτή την πτήση με την αύξηση της ζήτησης του προορισμού. Αυτό είναι και το πρόβλημα για όλα τα παραπάνω: η έλλειψη ζήτησης λόγω μη αναγνωρισιμότητας του προορισμού.

Με βάση τα παραπάνω δεδομένα, θεωρούμε ότι αυτή είναι η σωστή στιγμή να δημιουργηθεί ένα ολοκληρωμένο στρατηγικό σχέδιο για την ανάπτυξη της Θεσσαλονίκης ως τουριστικού προορισμού και στη συνέχεια να εφαρμοστεί με μια στοχευμένη προβολή βασισμένη σε μια σύγχρονη τεχνοκρατική μελέτη προώθησης του για την προσέλκυση νέων αγορών. Ένα σχέδιο που το αναζητά η πόλη χρόνια και που θεωρούμε ότι όλοι – Δήμος Θεσσαλονίκης, Περιφέρεια, Υπουργείο Τουρισμού και φορείς – μπορούν και πρέπει να σταθούν αρωγοί σε αυτό για να μπορέσει η Θεσσαλονίκη να προσελκύει ταξιδιώτες, για πολλούς και διαφορετικούς λόγους 365 ημέρες το χρόνο.

Ένα τέτοιο σχέδιο ακριβώς επειδή αφορά και παρεμβάσεις στην πόλη, πρέπει να προχωρήσει υπό την αιγίδα του Δημάρχου Θεσσαλονίκης και για αυτό ζήτησε η ΕΞΘ στη σύσκεψη της ΔΕΘ τη στήριξή του από τον Πρωθυπουργό, αφού πρώτα τον είχε ενημερώσει σε προγενέστερο χρόνο για όλα τα δεδομένα.

Related Posts