TUI: Μάρτιο του 2022 η αυλαία για το ταξιδιωτικό πρόγραμμα / «Άνοιγμα» στην Αθήνα

  • 0
  • 69 views
© Image Copyrights Title

Στα τέλη Μαρτίου 2022 θα ανοίξει η αυλαία του προγράμματος της TUI προς επιλεγμένους προορισμούς της Ελλάδας, με κύριο μέλημα το «άνοιγμα» στην Αττική.

 

Στη συνάντηση του Υπουργού Τουρισμού Β. Κικίλια, με το μέλος του Εκτελεστικού Συμβουλίου και διευθυντή Οικονομικών (CFO) της TUI Group Sebastian Ebel και το μέλος της Εκτελεστικής Επιτροπής και διευθυντή Εταιρικών και Εξωτερικών Υποθέσεων του Ομίλου, Thomas Ellerbeck, χαρακτήρισαν την Ελλάδα ως έναν από τους σημαντικότερους προορισμούς της TUI παγκοσμίως και εξέφρασαν την πεποίθηση ότι την επόμενη τουριστική περίοδο ο Όμιλος θα ξεπεράσει το ορόσημο των 3 εκατομμυρίων επισκεπτών στη χώρα μας, που είχε επιτευχθεί το 2019.

Ένα άλλο «στοίχημα» που θέλει να κερδίσει η αγορά, είναι να ανέβουν οι ρυθμοί στην Αθήνα, όπου τα ξενοδοχεία φέτος δεν ακολούθησαν την τάση που παρατηρήθηκε στην υπόλοιπη χώρα. Ο υπουργός Τουρισμού προέβαλε επίσης τις δυνατότητες ανάδειξης της Αθήνας ως προορισμού καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους και ιδιαίτερα κατά τους φθινοπωρινούς και χειμερινούς μήνες, με τα στελέχη της TUI να εκφράζουν το έντονο ενδιαφέρον τους για την προοπτική αυτή.

Μάλιστα για την ενδυνάμωση του τουριστικού προϊόντος της πρωτεύουσας, ο κ. Κικίλιας παρουσίας την πρόταση της TUI στην πρόεδρο της Ένωσης Ξενοδόχων Αθηνών-Αττικής και Αργοσαρωνικού, Λαμπρινή Καρανάσιου-Ζούλοβιτς, και στον γενικό γραμματέα, Ευγένιο Βασιλικό, όπου συμφωνήθηκε να προγραμματιστεί το αμέσως προσεχές χρονικό διάστημα συνάντηση εργασίας μεταξύ των δύο φορέων.

Στο ίδιο μήκος κύματος κινούνται και φορείς της αγοράς, που έρχονται σε συμφωνίες με μεγάλους tour operators έτσι ώστε το 2022 να είναι εφικτό η άφιξη τουριστών να ξεκινήσει πολύ νωρίτερα, ειδικά σε κάποιες περιοχές, όπως η Κρήτη και τα Δωδεκάνησα, όπου το καλοκαίρι έρχεται πολύ νωρίτερα από την υπόλοιπη χώρα.

Η βελτίωση του παρεχόμενων υπηρεσιών, η αναβάθμιση του τελικού προϊόντος και οι επενδύσεις είναι το τρίπτυχο της διατήρησης της τάσης που εμφανίστηκε φέτος και αφορούσε την προσέλκυση τουριστών από το «πάνω οικονομικά ράφι».

Το 2022 οι απαιτήσεις θα είναι ακόμη μεγαλύτερες διότι, αφενός θα ξεκινήσουν να ταξιδεύουν περισσότεροι από όσους το επιχείρησαν εφέτος, αφετέρου οι απαιτήσεις θα ανέβουν, δεδομένου ότι το αίσθημα του φόβου δεν σβήνει τόσο γρήγορα. Η Ελλάδα πρέπει να διατηρήσει την δυναμική που απέκτησε την προηγούμενη χρονιά, σε σχέση με τους ανταγωνιστές της και αυτό θα το πετύχει διατηρώντας το αίσθημα της ασφάλειας.